تشكل های مردم نهاد، كمك كار دولت در مقابله با بحرانهاست
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، 'حسن قدمی' روز چهارشنبه در همایش 'كارشناسان تشكل های مردم نهاد اداره كل مدیریت بحران استانداری های سراسر كشور' در قم افزود: مردم در سراسر كشور، همكاری خوبی در مقابله با بحرانها دارند.

وی با بیان اینكه این تشكل ها برغم توان فراوان، سامان و نظم خوبی ندارند، گفت: با برگزاری این همایش ضمن تلاش برای سازماندهی این تشكل ها، به مسوولان بحران سازمان های مردم نهاد نیز آموزش داده می شود.

قدمی، شناسنامه داركردن سازمان های مردم نهاد مدیریت بحران، توان سنجی، امكان سنجی و استفاده از ظرفیت آنان را در بازتوانی جامعه را مهمترین اهداف برگزاری این همایش اعلام كرد.

وی با بیان اینكه آمار دقیقی از سازمان های مردم نهاد مدیریت بحران در كشور وجود ندارد، اظهار داشت: تاكنون حدود چهار هزار هیات در تهران شناسایی شده اند و برنامه شناسایی این نهادها در سایر استانها نیز در دستور كار قرار دارد.

معاون وزیر كشور، جمع آوری، یكسان سازی، شناسایی توانایی و آموزش سازمان های مردم نهاد را مهم ارزیابی كرد و افزود: این سازمان ها می توانند یاور خوبی برای دولت باشند و تاكنون نیز نقش خوبی داشته اند.

رییس سازمان مدیریت بحران كشور در عین حال از ادامه برگزاری این همایش در دوره های مختلف خبر داد و افزود: تلاش می كنیم این همایش را به صورت فصلی در استانهای مختلف برگزار كنیم.

همایش كارشناسان تشكل های مردم نهاد اداره كل مدیریت بحران استانداری های سراسر كشور به مدت یك روز در قم برگزار شد. ك/2

569 / 380/





:: برچسب‌ها: موزه , خام , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: